“Doamne Atotputernice, revarsă mila Ta spre mine si nu mă lipsi de ea vreodată, pentru că și eu știu că fără mila Ta nu poate exista nimic”.
Așa se ruga Sf. Pahomie și pun și eu înaintea mea și înaintea începerii acestui drum rugaciunea aceasta, știind că fără ajutorul lui Dumnezeu nimic din ceea ce înseamnă viața mea și ceea ce sunt nu ar exista, ci totul există din cauză că Domnul s-a milostivit de roaba Lui.

20 ianuarie 2010

Aluminiul si vaccinurile

Motivul pentru care am cautat informatii despre aluminiu este vaccinarea fetitei mele, pe care ar trebui sa i-o fac luna aceasta. Din ce am citit am aflat ca vaccinul hexavalent pe care vor sa i-l administreze nu mai contine mercur inca din 2008 aparand o lege la nivel european ce regulamenteaza aceasta. In schimb, unei prietene i s-a declarat ca vaccinul nu contine nici mercur si nici aluminiu si deci nu este nici un pericol de genul acumulare de metale la nivelul creierului sau prin alte parti ale organismului.
Am inceput deci sa ma informez...si surpriza! Vaccinul Infanrix Hexa, care este facut in mod gratuit aici in Italia tuturor sugarilor la 2-3 luni,cu rapel la 4-5 luni si apoi la 11-12 luni, deci trei vaccinuri intr-un an( trei ori sase, daca e sa socotesti pe fiecare in parte)contine aluminiu si in cantitati destul de mari. Am citit pe prospectul gasit pe internet ca continutul total de Al3+, deci a ionului, nu a compusului chimic,este de 2,4 mg. Introduse intramuscular, deci rapid absorbit,pentru ca trece direct in circulatia sanguina. Si apoi asta este cantitatea oficial declarata.
Pe langa acest vaccin, este recomandat, ca "vaccin ce odata costa bani buni, iar acum este gratuit", vaccinul antipneumococic, ce se face odata cu hexavalentul, dar in piciorutul celalalt...Contine si acesta aluminiu. Nu-mi amintesc cantitatea. Oricum explicatia ce au dat-o de la centrul de vaccinare pritenei mele e cel putin hilara, de genul "ia doua vaccinuri la superoferta, la pret de unul sau mai ia si asta ca tot e gratis!" Mi-ar fi venit sa rad, daca nu ma gandeam la atentatul ce se face in mod constient si sistematic asupra copiilor nostri.
Revin cu comentarii mai tarziu, caci acum plange odorul...
Doamne ajuta si ne lumineaza mintea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

blogger templates | Make Money Online